Back on track!

Efter två deppardagar är jag nu tillbaka på banan :) Vaknade med en bra känsla och hjälpe först mamma att fixa lite med poolen sen tänkte jag äta yoghurt innan jag gick på min promenad men det fanns bara ca 1 dl så det blev inte så mycket. Sen gick jag, hade inte tänkt gå så långt men det slutade med att jag gick till mammas jobb och tog hennes bil hem igen. Ca 1 mils promenad blev det :) Hade gärna gått hem också men vid det laget var jag sjukt hungrig så det fick bli bilen hem. Så nu har jag ätit min frukost, bättre sent än aldrig ;)
 
I måndags så ändrade jag ju mitt mål, jag vill vill vara nere på 70 kg den 27 juli, om 4 veckor alltså.Jag har 5,4 kg kvar, vilket betyder att jag måste gå ner minst 1.35 i veckan, fullt möjligt men då får jag nog öka på träningsdosen lite eller iallafall öka intesiteten på träningarna.
 
Föresten undrar jag om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med min bloggdesign? Jag vill byta den översta stora bilden men jag vet inte hur man gör! Hjälp, please! 
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0