Shopping :D

Ingen träning igår kväll, precis när jag hade snörat på mig jogging skorna så ringde brorsans dotter och undra om jag ville följa med de ut på deras båt och fiska och det erbjudandet kunde jag inte stå emot ;) Fick dock ingen fisk :(
 
Tog en extra lång morgonpromenad istället, 1,6 mil blev det :)Var ganska trött och hungrig när jag kom hem!
På kvällen åkte jag och hämta min bror på jobbet sen åkte vi till Birsta city (köpcenter) för han skulle införskaffa ett par riktiga skor att gå i istället för skate skorna som han har gått sina promenader i. Nu köpte han riktiga träningsskor och jag kan tänka mig att de är lättre att gå i :) Dessutom köpte han ett par skridskor till mig :D Eller, ja han och pappa köpte ett par skridskor till mig men det var ju bara han som var med. Sjukt nöjd över dessa :D Faktiskt så nöjd att jag slog rekord på kvällens löprunda :) Bara med en halv minut men ändå!
 
 
 
Anledningen till att jag sitter med fötterna i den där lådan är för att först värmde de skridskorna sen fick man knyta på sig de och stoppa ner fötterna i lådan och då var de som luftkuddar som tröck ihop skridskorna så de formades efter foten.
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Vill börja med att säga att wow vilken skillnade det är i ditt ansikte! Härligt med rekord också!

2012-07-13 @ 12:20:35
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0