Shit vad jag är bra!

Ursäkta den skrytsamma tonen i rubriken men ja jag kan inte annat än att hålla med den just nu ;)
Idag har jag joggat 1 mil !!!!!! Och hur gick då det till? Ja det kan man ju undra. Jag var ute på min vanliga runda idag men när jag kom till den plats där jag brukar vända och gå hem så tänkte jag att jag skulle fortsätta och se hur långt jag skulle orka jogga, 1 mil blev det. Det är helt sjukt. Jag kan inte jogga 1 mil! Eller ja jo det kan jag ju tydligen men jag trodde verkligen inte att jag kunde det, har joggat som längst 5 km förut och brukaar vara helt slut efter det.
 
I går var jag dock inte så duktig. Fuskade rejält när jag var på gatufesten! Jag åt; Chips, godis, marabou digestive och en kebabrulle! Dessutom drack jag dricka... Men jag kan lova att jag ficklida för det senare. Shit vad jag mådde dåligt. Blev rejält illamående och magen vände sig ut och in kändes det som. Det var verkligen inte värt edtDet var faktiskt bara chipsen som var så goda som jag hade förväntat mig ;) Resten hade jag kunnat skippa men nu vet jag det till nästa gång :D
 
Jag har varit ut till storebror idag och ridit för första gången på, ja jag vet inte hur länge, har inte kunna rida förut eftersom jag vägt för mycket men nu gick det bra :) Var desutom första gången som jag och Nina tog varsin häst och red ensam en sväng i skogen, förut har Jeanett gått bredvid och varit med om det skulle hända något, men det gick bra och jag slog inte ihjäl mig ;) Men jag har ont i rumpan trots den bekväma western sadeln :P
 
Bildbevis:
 
Sov gott
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Skitduktigt av dig att jogga så långt! Bra gjort :-D. Fuska får man ibland också :-)

2012-07-06 @ 14:05:29
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0