Invägning v 28-29

Nu är det två veckor sen jag hade invägning. Två jobbiga veckor har det varit. Det har varit ovanlig svårt att hålla sig till att bara äta lite. Jag tror att det är lättare att hålla motivationen till att äta rätt uppe om man tränar samtidigt, för jag märker att om jag inte kan träna av någon anledning så blir det jobbigare.
Iallafall så visade vågen på  -1,5. Så nu har jag gått ner 39.3 kg ! Nu är det bara 0.7 kg kvar till 40 gränsen!
 
Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 72,7 kg (- 39,3)
Nuvarande BMI: 28,4 (-15,3)

Delmål vikt: 70 kg. 28 Juli
Delmål BMI: 27.3
 
Som ni kanske förstått så kommer jag inte att nå mitt del mål det datumet jag skulle vilja så jag tänkte sätta upp ett nytt nu. Jag ändrar delmålsvikten till 69,9 för det är ju faktiskt under 70 man vill :D och jag ändrar datumet till den 13 augusti. Att jag inte lykas nå mitt mål i tid stör mig inte så mycket, det är så klart tråkigt men jag vet ju att jag kommer att nå det och det är ju det viktigaste. Den här veckan tror jag att jag kommer att väga mig flera gånger tills jag ser att jag är under 72 ;) Kommer inte kunna hålla mig ifrån vågen! ;)
 
Delmål vikt: 69,9 kg. 13 Augusti
Delmål BMI: 27.3
 
You can do it!


Kommentarer
C

Åhh va´du är duktigt! Du kämpar på så bra :-D
Grattis till -1,5 kg o du kommer absolut klara ditt nya delmål.....

Svar: Tack, tack :) Jag hoppas verkligen det :)
Linn

2012-07-23 @ 21:40:05
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Marie

Du är en sån stor inspirationskälla!

Kan du ge tips på hur man ska äta?
Du har ju testar "world of hape", hur åt man i det programmet? Var det lätt?

Tar alla tips jag kan ta då jag är en överviktig 22åring på 105 kilo, behöver bli av med 40 kilo ungefär!

Tänker att du är nog en underbar hjälpreda!

Svar: Hej härligt att jag kan sprida lite inspiration, jag kan absolut ge dig lite tips och så men det är lättare om du skickar din mailadress, så gör gärna det :) Eller så skriver du till mig på [email protected] :)
Linn

2012-07-23 @ 22:09:24
Linda

Grattis till ytterligare viktminskning! Jag förstår dig angående vågen, jag kan inte heller hålla mig ifrån den. Jag skull eockså ha vägt mig idag men vi var inte hemma så jag ska både väga mig ovh ta mina mått imorgon så det ska bli spännande! Men du är skitduktig!!

2012-07-24 @ 00:23:24
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0