Gävle :D

Igår blev det ingen träning alls, förutom lite gräsklippning, jag var inte riktigt på topp igår ;) Men lördagskvällen var så rolig så det var helt klart värt det.
Nu är jag i Gävle hos Sofie, i min lägenhet finns det typ bara möbler och inte så mycket mer eftersom jag tog med mig så mycket saker till Sundsvall så det känns lättare och roligare att bo här. Sofie började jobba 8 i morse och jag fick sova vidare :) Vaknade vid tio och då tog jag en promenad på ca 1 mil. Gick till min lägenhet och tömde postlådan. När jag var ute och giclk så slog det mig vad mycket jag saknat Gävle, eller ja egentligen är det väll inte själva staden Gävle, utan att vara hemma igen, feels good! Så jag har gått runt med litet leende på läpparna :P
Sofie slutar kl 15 så ska ner och möta henne sen ska vi ut på Valbo köpcenter och kolla på skridskor till henne och kanske vi råkar kolla in i någon klädaffär ;)
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0