Fiske

Gårdagen blev väldigt lugn, ingen träning alls, kroppen var helt slut efter min joggingtur dagen innan :P Så igår var jag in till polisen och hämtade mitt pass för på måndag åker vi till Estland :) Ska bli roligt men jag ser inte framemot 7 timmar på buss. Sen byggde jag ihop ett hockey mål så jag kan ha lite skott träning. Jag har pratat med tränarna i Sanvikens damlag så det är där jag kommer spela i vinter :D
Sen blev det några timmar vid poolen och efter det åkte jag båt med brorsan och hans familj på fisketur. Förra året lyckades jag inte ens få upp en enda fisk men igår fick jag 26 st!  Haha  Och jag tar varken i fisken eller masken så de andra hade det jobbigt att kroka av fisk och kroka på mask ;) De andra fick också många fiskar men jag fick flest :)
 
Idag på förmiddagen var jag ute på en tur men jag orkade knappt gå, helt slut i hela kroppen trots gårdagens vila. Så det blir ingen tur ikväll, vilar istället och hoppas på att jag kan köra för fullt i morgon igen :)
 
Nu ska jag städa och tvätta så jag har lite rena kläder då vi ska i väg på måndag.
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Härligt med fisken!

2012-07-07 @ 22:53:21
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0