Åkommor :(

I morse gick det iallafall bättre att träna :D Tog den vanliga morgonrundan = 7.8 km, joggade halva.
Den här veckan har känts tung och det har inte alls gått bra. Imorgon är det vägning och jag ser inte framemot det ! Jag kommer bli glad om vågen visar på +-0, bara den inte visar +. Är rädd för att den kanske gör det. Det är smörgåsarna som är boven, jag har så svårt för att hålla mig ifrån de! Finns det ingen nyttig motsvarighet till en smörgås? tips någon?
Föresten har jag fått lite problem då jag tränar, huden på magen hoppar! Huden/fettet ovanför naveln som inte hålls fast av byxorna hoppar då jag joggar vilket gör riktigt ont efter ett tag och det sitter i länge , någon som upplevt detta har tips på vad man kan göra? Vill inte hindras från att jogga bara för att magen hoppar. Tänkte prova att ha ett snävt linne på mig men nu för tiden har jag inga! Jag har dessutom fått eksem i naveln, tror det är nå slags värme utslag eftersom huden/fettet hänger ner lite över naveln, det är inte alls skönt men det blir bättre om jag smörjer in med salva, men det är drygt att måsta göra det varje dag. Jag vet inte vad man kan göra åt det...
Dessutom börjar jag få rejält gäddhäng på armarna :( Det var väll väntat men jag hopaps att det drar ihop sig mer eftersom...
Jag har lyckats slita ut mina träningskor också, har två hål i sulan på varje sko. Blir till att köpa nya när lönen kommer :)
 
Håll tummarna för mig i morgon bitti!
Sov gott
 
You can do it!
 
 


Kommentarer
Marie

Hej!
Ja det låter inte så roligt att du får ont, det finns något mag bälte eller rygg bälte som är brett . De är typ gjort i resår och så stänger man med karborband . De borde ju hålla magen på plats.

2012-07-08 @ 20:13:37
Linda

Jag får samma sak att jag har svårt att göra saker för huden är så sladdrig. Ta ett par tighta höga strumpbyxor (mammastrumpbyxorna är bra ifall du inte hittar andra) eller om du köper någon slags kontrolltrosa så länge

2012-07-09 @ 17:06:14
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0