Mat, mat, maat...

På 1 1/2 vecka har jag ätit ute 7 gånger... Tror ni bantningen går bra??????
Har inte ätit sallad någon av de gångerna heller...Träningen går inte heller toppen, men i morgon är det måndag, blir nog gymmet i morgon bitti för nu är det full fart som gäller om jag ska hinna till nyår. Blir vägning i morgon bitti också så jag vet hur bråttom jag faktiskt har :P
 
Har varit på stan idag och inhadlat lite julklappar, kom ju på att det bara är en vecka kvar till jul, hade visst missat det :P
 
Nu blir det plugg resten av kvällen...
 
You can do it!
 
15 dagar kvar till nyår!


Kommentarer
ZtorZillen

God jul!

Svar: Tack detsamma :)
Linn

2012-12-22 @ 23:23:13
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0