Jag gjorde det faktiskt....

Två dagar kvar till nyår och jag kan bara inte fatta att jag faktiskt höll mitt nyårslöfte! jag gick ner 40 kg på lite mindre än 8 månader. Helt overkligt och det hade jag verkligen inte kunnat tro när jag stod där och lovade mig själv något så "galet" Jag trodde ju inte ens att det var fysiskt möjligt och än mindre psykiskt möjligt...
Det här året har varit sjukt jobbigt både fysiskt och psykiskt samtidigt har det vara det absolut bästa året.
Jag har mått otroligt bra, jag har varit verkligt glad! Självkart har jag haft dåliga dagar, stunder och perioder under året som har varit mindre roliga men om man inte har det så vet man inte när man mår riktigt bra för då har man inget att jämföra med. Jag är helt otroligt stolt över mig själv! Finns inget som kan förklara känslan inom mig...
 
Jag hoppas att min resa kan hjälpa fler människor till ett hälsosammare gladare liv. Om jag så bara skulle hjälpa en enda annan person til attl känna så här så skulle jag bli överlycklig.
Vet inte om detta funkar men det här är en länk till min facebook sida där jag lagt upp samma bild som nedan, Hjälp mig gärna att dela den så jag kanske kan inspirera andra personer till en lättare framtid.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151300436782492&l=5b92f04429
 
 
You can do it too!
 
GOTT NYTT ÅR!!!!
 


Kommentarer
Eva

Wow, vad inspirerande - och grattis!! :-) Jag följde dig ett litet tag i somras, som "FitnessMe". Verkligen kul att titta in igen och se att det har gått så bra för dig! :-D Gott Nytt År!

Svar: Tack så jätte mycket :) Gott nytt år !
Linn

2012-12-30 @ 21:05:22
URL: http://www.evasfitnessme.blogspot.com
Linda

Du är så duktig!! Verkligen en inspiration för många!! Jag la till dig på fb. Hoppas det var ok! Kram på dig

Svar: Om någon är en inspirationskälla så är det väll verkligen du! Ja absolut bara roligt :)
Linn

2013-01-01 @ 15:17:03
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
ZtorZillen

Fan va bra du är! GRATTIS!

Svar: Tack!!
Linn

2013-01-02 @ 19:41:26
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Viktväktarinnan

Wow!Vilken prestation! Här står jag i uppstarten av samma viktresa och jag känner mig om möjligt ännu mer motiverad när jag ser hur bra det gått för dig! Lycka till med din fortsatta resa mot målet, klart du fixar det!

2013-01-30 @ 17:07:50
URL: http://viktvaktarinnan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0