Bad igen

Idag har vi haft bad igen med skolan, gick mycket bättre nu! Börjar bli roligare nu :) Jag lyckades med att simma 25 meter och sedan dyka 3.5m för att plocka upp en livräddningsdocka sedan simma med den tillbaka! Sjukt imponerad av mig själv! Sen simmaed jag 600 m också utan att drunkna :P
Nästa gång blir det 300 m klädsim, kan bli värre då!
 
Har inte gjort så mycket mer faktiskt mest vilat :) Det goda humöret är kvar och ikväll är det hockeyträning. Det går bättre med maten nu. Men jag har inte vägt mig något. Blir någon annan dag.... Inte så säker på att jag vill veta ;)
 
You can do it!
 
28 dagar kvar till nyår!
 
 
Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0