Trött kropp...

Idag bor jag i en trött kropp! Träningen igår otroligt rolig, det går inte att beskriva. Allt var roligt, jag tyckte till och med att uppvärmingen var rolig, kanske var det för att jag inte höll på att dö av ansträngning redan där som jag brukade förut. Jag var lite nervös innan träningen drog i gång att uppvärmningen skulle bli jobbig men det gick bra. Men uppvärmningen var mycket lugnare än i vanliga fall också eftersom det var första träningen. Nästa vecka har vi två träningar till och jag gissar att de kommer bli bra mycket jobbigare!
När jag vakna i morse trodde jag att jag knappt skulle kunna röra mig på grund av träningsverk men det gick bra, känner bara av träningsverk i rygg och lite i låren men jag var ut och joggade i morse ändå men det gick ganska sakta men jag tog mig ut iallafall. Kroppens käns mycket trött och seg idag men jag tror nog att jag tar en promenad ikväll så jag kommer igång lite. Misstänker att träningsverken är värre i morgon.  När jag kom tillbaka tänkte jag äta havregryns gröt som jag brukar, var bara ett problem med det jag glömde att jag inte hade handlat. Så här såg det ut i kylskåpet:
 
Ganska tomt! Haha
Hittade dock ett paket nudlar i skafferiet så det fick bli nudlar till frukost. Sen satt jag mig i bilen och åkte hem till sundsvall igen :)
Nu ska jag göra lite sallad sen blir det nog en prommis.
You can do it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0