Nervöst

Ja, nu börjar det bli nervöst inför kvällens hockey träning! Kom ner till Gävle för en stund sedan och om ca en halvfärtimme är det dags att åka mot Sandviken :) Många fjärilar i magen nu och mer lär det bli! Vet egentligen inte vad jag är nervös för; är det för att träffa alla lagkamrater för första gången eller är det för själva träningen, kanske är det en blandning av båda. Men lite nervös är jag allt för att vara sämst på planen! Jag vet ju inte hur duktiga de andra är, de kanske är super bra och jag har itne enchans att hänga med! 
 Men det går nog över då man kommit dit och börjat fixa med sakerna och värma upp och så :) Shit vad jag har längtat och nu 'är det äntligen dags. För 7 månader sen kunde jag aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle börja spela hockey igen det här året, kanske någon gång men inte redan! Jag vägde 112 kg och gjorde inte så mkt annat än att sitta i soffan och äta och nu ska jag börja spela hockey igen, det går inte att beskriva känslan!  Jag har saknat hockeyn så mycket och nu äntligen har jag själv sett till så att det är möjligt för mig att börja igen :) Dags att gör mig i ordning.
You can do it!
 


Kommentarer
Linda

Tänkt vad fantastisk du är! =D

2012-08-02 @ 20:30:12
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
FitnessMe

Underbart, och det är ju bara helt naturligt att du är nervös! Jag vill försöka komma igång med fäktning igen, något som jag tränade litegrann för ett par år sedan. Men jag har dragit mig ur i sista stund nu två gånger den här veckan...ska försöka ta tag i det nästa vecka. Och jag vet egentligen inte heller vad jag är nervös för...men jag håller tummarna för att du har en superträning ikväll! :-)

Svar: Träningen gick bra:) Jag blev väldigt nervös men det gick över så fort jag klev ut på isen och jag tror nog att det skulle bli samma för dig, det är bara att prova, man har inget att förlora :)
Linn

2012-08-02 @ 21:08:29
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0