Inställd träning

Gårdagens hockeyträning blev inställd fick jah veta precis innan jag skulle sätta mig på bussen till Gävle, tur jag inte han börja åka, för då hade det blivit jobbigt! Jag hade inte riktigt räknat med att behöva byta ut en ishockey träning mot en joggingtur och det var inte direkt lätt heller! Hockeyn är ju bra mycket roligare. Sådetgick inte så bra på joggingturen men jag tog mig ju ut ett varv i alla fall :)
I morse blev det en promenad på ca 8 km, får se vad det blir i kväll...
 
Jag åt B-vitamin i tre dagar men nu har jag slutat med det igen! Jag blev otroligt hungrig och sugen på något då jag åt de! Och det klarade jag verkligen inte av att stå emot! Jag kunde bara inte stå emot det, jag kämpade tappert men föll hårt!
I övrigt tycker jag att det går jäkligt trögt just nu! Känns som att jag går och väntar på något, undrar vad det kan vara? Får fundera lite på det...
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Det där med att gå runt och vänta på något känner jag igen! Hoppas du kommer på vad du "saknar" strongt att komma ut vid inställd träning!

2012-08-08 @ 22:55:04
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0