Gunga

Den här helgen är jag som sagt barnvakt åt min systers barn igår var vi 4 timmar på stranden,spelade fotboll och lekte i lekparken. Idag har vi varit på fotbolls match som Regina spelade och sen var på standen 2 timmar och efter det har vi varit till en lekpark. Nu har vi parkerat i soffan framför en film och risken är stor för att jag kommer somna några minuter, känns som det behövs ;) Förresten, när vi var i lekparken så tänkte jag att jag skulle prova gunga lite, och vet ni vad? jag fick plats i gungan!!! Vilken lycka :D
Nu ska jag vila en stund innan filmen är slut.
Ha en bra dag :)
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Ja!! Visst är det fantastiskt hihi, jag testade det på semestern och fick också plats. Eufori!

2012-08-21 @ 16:50:47
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0