Gaah!

Just nu vill jag bara vräka i mig någonting ätbart! Varför är vissa dagar värr än andra? Ibland blir jag så sugen på någonting så jag vet knappt vart ja ska ta vägen! Jag åt två smörgåsar, men vad hjälpte det??? Ingenting!
I morgon bitti är det vägning och jag räknar nästan med att vågen kommer visa plus OM den skulle visa minus så är det inte mycket iallafall. Jag har skött ätandet så dåligt sista två veckorna så jag förtjänar inte att vågen ska visa minus den här veckan. Väga mig ska jag iallafall. Jag ska väga mig främst för att sätta punkt för "ätarveckorna" som varit. Jag ska väga mig och börja om :) Måste komma igång igen, känns som jag har tappat lite motivation men jag ska allt leta reda på den igen :D


Kommentarer
Gentle Giant

Vet hur det känns att vara übersugen! Du fixar det med din fantastiska vilja. önskar dig en positiv vägning imorgon. Om vågen skulle visa minus så är det en del av hur det är och du kommer ta igen det snart. Hejjar på dig och önskar dig en fin start på omstartsveckan! /GG

2012-08-05 @ 22:22:50
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Linda

Man måste ju få äta lite gottigt ibland också. Man är ju ara människa. Jag hoppas dte går bra imorgon. Om inte annat tror jag alldeles säkert du är på banan snabbt ign! Håller tummarna för vägningen

2012-08-06 @ 00:23:55
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0