Fysträning

Idag har jag haft en riktig slappar dag, ja mellan träningarna då ;) Var ute och gick 1 1/2 tim i morse och nu på kvällen har jag haft ett riktigt fyspass med Sofie. Vi sprang ryck i uppförsbacke 5 gånger åt gången och däremellan gjorde vi lite styrkeövningar, vet inte riktigt hur många ryck det blev men segt i benen var det på slutet. Efter det så joggade vi en sväng. Det var riktigt roligt faktiskt :) 
I morgon ska jag till skolan går 9-16.30 sen på kvällen ska vi ta ett likadant pass som vi gjorde idag. Jag tror jag kommer ta en promenad i morgon bitti också, men det beror på hur trött jag är ;)
Jag behöver väll inte säga att det går bra just nu? det kanske märks på hur jag skriver ;) Visst finns det stunder då man bara vill strunta i detta och vräka i sig massa gotta men de stunderna blir både färre och kortare.
Det ända jag har i huvudet just nu är tre siffror.... 69,9! Under 70 ska jag, hellst i morgon! haha nej men så fort som bara möjligt!
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0