Fysträning

Idag har jag varit helt slut i benen efter gårdagens träning. Men jag var ändå upp i morse och gick en promenad innan skolan. Sen när jag cyklade till skolan gick det verkligen i snigel fart, helt slut var jag då... Efter skolan cyklade jag hem och bytte om och cyklade sedan tillbaka för ännu ett träningspass med Sofie: Det gick lite segar på rycken idag men vi gjorde iallfall det bästa vi kunde och det var sjukt jobbigt, men ju jobbigare en träning är , ju mer nöjd är man efteråt.
I morgon är det hockey träning igen :D Och jag är ledig hela dagen :D och det är fredag :D Haha!!! Med andra ord så tror jag att det blir en bra dag i morgon ;) Som troligtvist kommer att starta med en morgonpromenad. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Hoppas att jag får kursböckerna jag har beställt så jag kan börja läsa lite, så man kommer igång. Kanske blir det till att gå ner på stan och köpa lite hockey prylar också men får se hur det blir med det. I kväll ska jag se på robinson och sen tänker jag nog gå och lägga mig tidigt eftersom jag var uppe och ute och gick 06,15 i morse.
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0