Första hockeyträningen :)

Träningen gick bra :) Det var roligare än vad jag kunnat föreställa mig och jag var inte skit dålig, tycker iallafall jag ;) Det var jobbigt men inte så jobbigt som jag trodde, men det var ju första träningen så tränarna sa att det skulle bli en ganska lugn träning :) Vi ska ha två träningar till veckan och då blir det nog värre skulle jag tro. Jag kommer nog ha ont i varenda kroppsdel i morgon men det gör ingenting, det tar jag! Jag längtar redan till nästa träning :) Får se hur det blir med morgonjoggen i morgon, kanske blir en lugn promenad istället.
God natt
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0