Sundsvall = dålig motivation???

Ja som sagt så är jag hemma i Sundsvall hos mamma och pappa.
Smått irriterande är att när jag är i Gävle saknar jag Sundsvall och när jag är i Sundsvall saknar jag Gävle.
Jag känner att motivationen tryter när jag är här hemma eller kanske inte motivationen men jag har så mycket svårare att hålla mig från att mer än vad jag borde. Förstår inte varför men kanske är det pga av vana? Under de 8 år jag bott här så har man ju inte vart så jätte nyttig, men jag vet inte om det kan vara anledningen...
Dessutom så kan jag fortfarande inte träna förkylningen har inte blit bättre, snarare tvärtom, eller förkyld är jag inte men jag har en högst irriterande och jobbig hosta som gör att jag måste avstå träningen.

OCH allt detta resulterar i mindre viktminskning än förväntat!
Jag har nu 9 veckor på mig att gå ner 7.5 kg inte alls en omöjlighet men då måste jag kunna börja träna snart. Hoppas på att vara helt frisk på måndag när jag åker ner till Gävle så jag kan dra igen med träningen på en gång :)

I övrigt händer det inte så mycket, har mycket att läsa i skolan så så det är ungefär det sysslar med på dagarna. Men idag bytte jag däck på mammas bil och imorgon blir det nog däckbyte på nästa bil :) Kan ju inte läsa hela dagarna, det är inte jätte roliga böcker så är lite svårt att motivera sig till att sätta sig och läsa men måste man så måste man...
Ikväll eller snarare i natt ska jag se Damkronorna mot Finland i kvartsfinal i vm. klockan 01.00 börjar den så det blir riktigt intressant att se hur jag ska lyckas hålla mig vaken. Lär inte bli lätt med tanke på att jag redan redan är trött.

Jaja får se hur det går, Men till er som ska sova i natt, God Natt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0