Trött!!!

Idag har varit en bra dag :) Var ute på morgon rundan i morse, blev inget tidsrekord var två sec ifrån :P Får se om jag lyckas bättre i morgon :) Igår då jag inte gick till skolan nått så gick jag 13667 steg, känns bättre idag då jag gått 25525 steg :) Känns bra då man gått över 20.000 steg på en dag :) Fick med mig Sandra på en runda på 4.2 km i skogen på eftermiddagen och jag joggade ganska mycket trots att jag var otroligt trött. Tur jag har Sandra som följer med ut i skogen, annars hade jg fått springa efter vägen och det är inte lika roligt :) Jag går inte i skogen ensam :P Jag gillar egentligen skogen men men den är läskig då man är ensam :P klockan är bara 21.11 och jag tänker redan gå och lägga mig. Anledning: jag har varit sjukt trött idag. Egentligen vill jag se Grey´s nu men det får vänta till på söndag, har ja nått att se framemot också :P

God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0