Söndag

Trodde verkligen inte att det skulle bli något rekord i dag men det blev det :) slog det gammla med 16 sec. Det tog 33 min och 48 sec =)

Var en härlig dag igår med bra väder och trevligt sällskap. Pluggade på förmiddagen, sen gick jag en promenad med Sofie, vi gick ca en mil, blir nog samma idag kanske. Ska gå det längre spåret idag på 5.5 km så får se om det blir 2 varv idag också. Sen gick jag till Sandrich och grillade med henne och hennes kompisar. Sen åkte vi ner till bowlingen. Det var lika roligt som vanligt att bowla, alltid lika roligt att vinna ;) Men dennna gång var sandra ganska nära så jag får nog passa mig nästa gång :P

Idag blir det plugg, shopping, promenad, vila och tv ;P
Imorgon är det vägning och jag längtar verkligen!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0