Rekord :)

Vilan igår gav precis det resultat jag hade hoppats på :D Var ute på min morgon runda vi halv 7 tiden i morse och jag slog mitt rekord med 59 sec :) Nuvarande bästa reslutat: 34 min och 5sec.
Blir nog svårt att slå i morgon men jag kommer iallfalla att försöka!
Sen dess har jag hunnit äta frukost, diska bort diskberget, duscha, städa lite och nu sitter jag och vila innan jag ska börja läsa :) Mitt på dagen någon gång ska jag ut och gå, kanske Sofie följer med :)
Igår köpte jag fullkorns havregryn istället för vanliga, 10 kcal mindre/portion och dessutom så är ju fullkorn bra :) Vet inte hur det smakar än dock, har en del kvar av den vanliga och känns ganska onödigt att öppna en ny :P

Härom dagen var jag och provade en ny klänning, eftersom jag inte riktigt gillar den jag köpt och den numera är lite stor. Den var jätte fin och finns på H&M, jag provade två olika storlekar, den ena var lite för stoor och den andra var lite för litean, så nu är det verkligen hårdkörning så jag kommer i den klänningen :D

Jag har 7 veckor på mig att gå ner 6,4 kg :S Hinner jag? Fast jag vet ju inte hur mycket jag gått ner denna vecka men om ja gått ner 1 kg ska jag gå ner 5,4 på resterande 7 veckor, jag hoppas verkligen att det ska räka för att jag ska komma i klänningen och jag hoppas verkligen att jag hinner eftersom detta är mitt första stora mål!
Dock behöver jag "bara" gå ner 4,4 kg till för att ha gått ner 30 kg! Låter helt sjukt och jag kan inte fatta att det är mig själv jag skriver om.

Nej nu ska jag övergå till läsande :)
Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0