Promenader

Sov länge i morse vakande vid 11 tiden. Var ju vaken till 03.30 i natt och kollade på damkronorna, tyvärr förlorade de, mycket synd men men så är det i bland.

Idag har det blivit mycket promenad. Jag gick hemifrån till mammas jobb, ca 1 mil är det. 13000 steg tror jag det blev ungefär :) Sen åkte jag med mamma hem, lagade mat och sen gick jag och mamma ut en sväng med hunden i ca 30 min. Sammanlagt 16400 steg idag, väldigt nöjd med det :)

Nu är det hockey Brynäs vs Skellefteå 

Hade :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0