Påsk

Ja nu har det varit påsk och jag har varit jätte duktig. Jag har inte ätit mer än vanligt och jag har inte rört godiset :) Jag ska väll inte säga att det var lätt jag fick kämpa lite när vi var på 70 års fest och middagen bestod av påsk buffe det fanns otroligt mycket gott men jag höll mig till det kalorisnåla :)

I morse hade jag invägning (som vanligt på måndagar) jag hade gått ner 0.8, inte helt nöjd. Men jag har ju haft hosta så motionen har blitt lidande. Ingen träning alls faktiskt. Men nu är hostan nästan borta och den här veckan kommer det bli många långa prommenader. Anledningen till att det inte blir något gym är att jag är hemma i sundsvall och då är det lättare med promenader, blir kanske lite joggande också. 
Resultat hittills:

Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7

Nuvarande vikt: 87.5 kg (- 24.5)
Nuvarande BMI: 34.2 (-9.5)

Delmål vikt: 80 kg. 16 Juni
Delmål BMI: 31.3

Har bara 7.5 kg kvar till mitt delmål så jag tror absolut att jag kommer att hinna :)

nu ska jag gå och äta havregrynsgröt.

Ha en bra dag :)

Ps. Grattis på födelsedagen Sofie! Ds.




Kommentarer
Jasmin - Mamma till Angelina

Vad kul att du börjat blogga igen! :)

Jag och Angie går gärna ut och promenerar med dig, hojta till bara. Fan vad du har rasat i vikt alltså bra jobbat! Är helt säker på att du kommer klara ditt delmål till brölloppet ;)

2012-04-10 @ 11:23:08
URL: http://jassisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0