24718!

Blev inget skrivande här i går, hade verkligen fullt upp! Klev upp 06.00 och var ute och promenarde/joggade i 45 min sen hem, äta frukost, duscha, gå till skolan, 40 min, var där hela dan, sen gick jag hem, bytte om och tog med mig Sandra ut på en promenad/jogging runt elljusspåret här i Sätra det vi går är 4,2 km, sen hem, snabbdusch och direkt ner till Harrys för att titta på Brynäs vs skellefteå. Den enda salladen de hade där var cesarsallad med kyckling, jag valde att ta bort cesardressingen och bacon så blev det bara några salladsblad, ost och kycklingen kvar, 149 kr betalde jag för detta, kommer inte gå dit igen om jag ska äta en sallad. På denna dag lyckades jag få ihop 24718 steg! Tror att det är rekord sen jag skaffade stegräknaren i Januari.
Idag har det varit lite lugnare. Klev upp vid 6 och tog en tur sen hem och städa och diska, sen kom M efterosm vi skulle plugga, blev plugg fram till 16.00 då jag drog med mig Sandra ut igen för en tur i skogen.
Idag har jag lyckats gå 15641 steg.

Imorgon är planen att kliva upp strax före 6 för att hinna ut en sväng innan det är dax att gå till skolan =)
Får se hur de går, tredje dagen brukar vara jobbigast och psykologiskt är det viktigast att ta sig ut just denna dag! Kommer inte hinna skriva något i morgon eftersom det är hockey och jag kommer inte ha många minuter över då inte.


Kommentarer
Jasmin- mamma till Angelina

Bra jobbat det var många steg! Blir nostalgisk från när jag gick med stegräknare förr, det är kul att tävla mot sig själv :)

2012-04-18 @ 22:36:29
URL: http://jassisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0