Dagen...

Dagen hittills har gått bra, har inte varit så hungrig som jag befarade och jag mår allmänt bra :)
Har haft kursstart idag i en kurs som heter Ledarskap för lärande, först hade vi kursintroduktion och sen en föreläsning som var riktigt intressant! Vi ska ha VFU (verksamhetsförlagd utbildning) (eller praktik om man vill kalla de det) och då har vi i uppgift att filma oss själva :S Sen ska vi visa det för en lärare och studiegruppen! Ser verkligen inte alls framemot det, Hemskt! hatar att både så och höra mig själv på film. Vill inte ens tänka på det! Skjuter det på framtiden och hoppas att uppgiften försvinner! haha
Nu är vi iallafall ledig till på fredag :) Eller ja vi ska väl läsa men jag har inte fått böckerna än!
 
Jag hade tänkt ut och springa i morse men det var lite väl kallt så det blev inget med det. Men ikväll är det iallafall hockeyträning :)
 
 
Jag fick en fråga om jag fått löshud och ja det har jag tyvärr fått. Men jag trodde det skulle vara mer. värst är det på armarna och magen. Personligen tycker jag att de på armarna är jobbigast eftersom det syns om man har kortärmad tröja, magen kan man dölja. Men jag har hellre löshud än det jag hade förut! Det stör mig inte på långa vägar så mkt som övervikten gör! Löshuden som jag fått är ett tydligt tecken på att jag var alldeles på tok för överviktig så huden inte klarar av att dra tillbaka sig helt...
Jag satt faktiskt precis och kollade på gammla bilder och jag blev aldeles mörkrädd! Lägger upp en av bilderna så ni får se, helt sjukt jag känner nästan inte igen mig själv!
 
Behöver väll knappast säga att detta var innan jag började....
 
 
Det här var cirka ett halvår efter att jag börjat banta..
 
 
ja lite skillnad är det allt..
Det var under en period då jag bantade som jag kände obehav av att kolla mig i spegeln för att jag kände inte igen mig själv, nu förstår jag varför...
 
 
You can do it!
 


Kommentarer
Vikttrollet

Å men vilken skillnad och vad snygg du är

2013-03-11 @ 18:54:57
URL: http://vikttrollet.bloggo.com
Jasmin

Minns verkligen inte att du såg ut sådär förut, har en helt annan bild i mitt huvud!
Angående löshud så kan mycket dra tillbaka sig om man bygger mycket muskler, kan ta flera år dock. Men fullt möjligt :)

2013-03-11 @ 22:22:53
URL: http://jassisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0