Den borttappade beslutamheten...

Ja igår drog jag igång i gen då.. Blev lite strulig mat dag men jag höll ett helt okej kaloriintag så det var ju bra iallafall. Gårdagens träning bestod i hockeyträning på kvällen. Idag har jag dessutom kännt att den behagliga känslan av beslutsamhet har återkommit. Beslutsamhet, vilja och motivation kommer man långt på har jag lärt mig det senaste året. Därför känns det bra att den bortappade beslutsamheten har kommit tillbaka : )
 
I år har jag köpt en våg, förut har jag vägt mig p mitt wii, vilket har fungerat super men det känns mer på riktigt när man ställer sig på vågen och kollar ner på de svarta siffrorna som på sista tiden visat på tok för mycket. Jag vägde mig i morse och skäms över resultatet därfor kommer jag inte skriva det här... Men jag kommer skriva när jag är under 70 igen men tyvär kommer det nog ta ett tag att komma dit igen. Men det viktiga är att jag har kommit igång igen och det känns bra :) Jag är full av energi efter att ha läst om Lindas (http://goingsmaller.blogg.se/) framgångar det senaste året.Jag är full av beundran över denna enorma bedrift!
 
Idag ska jag plugga och städa. Dagens träning består av en kvällspromenad, har match i morgon så vill ta det lite lungt ocg spara på krafterna. Och jag hoppas dessutom att jag hinner börja bygga lite pussel i kväll :)
 
Ha en bra dag!
You can do it!
 
142 dagar till slutmålsdatumet!


Kommentarer
C

Ja, Linda är en riktig förebild o kämpe! Men du - vi tar nya tag och gör 2013 till VÅRT år då vi går i MÅL!

Kämpa på, kram ♥

Svar: Ja det här är vårt år :D
Linn

2013-01-04 @ 22:45:15
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0