Vägning?

Vet ni vad? jag har funderat hela dagen på om jag ska väga mig i morgon eller ej. Och det jag har kommit fram till att det är självklart att jag ska göra det, varför inte? Jag tror att det är dessa veckor som det är riktigt viktigt att ha invägning . Jag har alltså haft en riktig skit vecka! Jag har ätit allt jag har kommit åt och då menar jag verkligen allt! Jag kommer inte bli förmvånad om vågen visar på mer än +3 kg Jag kommer bli ledsen och besviken på mig själv när jag kommer se det på vågen men jag tror att det behövs just nu för att komma igång igen.  Den här veckan har jag till och med ätit onyttigt då jag inte varit sugen på det, varför? Jag har fått dåligt samvete samtidigt som jag suttit och ätit men ändå inte kunnat låta bli. Jag har bara vräkt i mig.
Förmodligen för att det är det jag jämt gjort. Jag har ätit då jag haft tråkigt, varit ledsen, glad, eller helt enkelt bara varit sugen och den vanan är djupt rotad och ibland hamnar man där igen, nu ska jag "bara" ta mig därifrån... Just nu känns det tungt. Jag har under hela tiden, sen jag började, känt att jag kan klara det här helt själv men nu vet jag inte, känns som jag skulle behöva ha någon/något som kan inspirera mig och få mig på rätt spår igen...
 
Jag vet ju att jag kan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0