Träningsveckan

I morgon är det dags igen, invägning. Den här veckan ser jag framemot det med skräckblandad förtjusning! Jag vill så gärna att vågen ska visa under 70  och gör den inte det så kommer jag att bli riktigt besviken. Jag har hållt kaloriintaget under 1500 alla dagar förutom i fredags för då åt jag lite glass och någon smörgås för mycket. Dessutom har jag tränat så det borde ju gå neråt.
MIn träningsvecka:
Måndag: 1 promenad + hockeyträning
Tisdag: 1 promenad + hockeyträning
Onsdag: 1 promenad + Fys träning med sofie
Torsdag: 1 promenad + Fys träning med sofie
Fredag: Hockeyträning
Lördag: Hjälpt sofie flytta
Söndag: 1 promenad + Fys med Sofie och Linnea
 
Ja dagens fysträning har vi inte haft än men den ska starta 17.00 har vi bestämt ...
Men jag har alltså tränat enligt mig ganska mycket och hållt maten ganska bra då bör ju 0.6 kg inte vara helt omöjligt. Men jag kommer bli så besviken om så inte är fallet... Jag blir besviken redan nu när jag bara tänker på att det kan vara så! Haha. Jag kommer vakna tidigt i morgon, det gör jag varje invägningsdag...
Ja ni lär ju få veta i morgon bitt i hur det gått, håll tummarna för mig!
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0