God morgon!

Har haft lite fullt upp de sista dagarna med skola, gym och hockeyträningar.
Tycker att jag sköter maten bra nu och tränar känns det som att jag gör hela tiden, men det känns som att vikten står stilla, kan bero på att jag bygger muskler men jag tycker att jag förbränner så mycket så jag ändå borde gå minus. Det är väldigt frusterande!
Idag har jag skola 9-12 vi ska vara i gymnastigsalen och på skema står "hänga", undrar vad det kan vara... Efter skolan ska jag och Maria på gymmet  och jag har också planerat in en joggingrunda senare ikväll eftesom jag inte kan springa på löpbandet på gymmet då jag har för dåliga inneskor. Hoppas på att kunna köpa nya snart med det dröjer nog en vecka till.
O just det jag köpte en ny vinter jacka i söndags, på stadium, så här ser den ut:
Har alltid velat ha en vit vinterjacka och ja nu har jag en :D I strl 36! Nog för att de måste vara stora på storlekarna men ändå lite roligt :D När jag köpte den var det 400 kr rabatt och medlemsdagar på stadium med 25% rabatt , så betalade bara 750 kr :) Nu  vill jag gärna att det ska bli vinter så jag får börja använda den :) Annars händer det inte så mycket nu det är skola och träning som tar upp min tid och jag kämpar på med viktminskningen trots att det känns lite motigt just nu.
 
You can do it!


Kommentarer
--

Men Linn, sluta och tänk att de kanske är stora i storlekarna, jag tror inte det! Jag tror helt enkelt att det är så att du kan använda kläder i storlek 36, så sluta och tänka att det var något med jackorna och tänk istället att fan det här har jag gjort bra, jag kan nu använda kläder i storlek 36!

2012-09-25 @ 11:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0