Det går inte så bra...

Nej nu går det faktiskt skit dåligt!
Skötte mig hela veckan men har förstört det nu i helgen. Har ätit massa onyttigt och igår hade vi lagfest och jag lovar att jag var inte nyktrast på den festen, snarare fullast! Och som ni förmodligen vet så innnehåller alkohol en otroligt stor mängd kcal.
Jag tänker inte väga mig i morgon därför att jag vet att vågen visar plus, och av tidigare erfarenheter från sådana tillfällen så vet jag att om vågen visar plus kommer det bli ännu en onyttig dag... Så imorgon fortsätter träning och kcal koll som om ingenting hänt, det är bara att köra på det är ingen mening at ångra det man gjort. Men jag ska inte säga att jag ångrat alkoholen, för jag hade välldigt roligt, men jag hade ju kunnat skippa allt annat onyttigt man tryckt i dig. Varför kan jag inte vara som en normal person och äta vettiga mängder? Nej, jag vräker i mig så mkt som möjligt på kortast tänkbara tid! JAg vet inte vad jag ska göra åt det heller. Jag kan inte bara fortsätta säga att jag ska ta nya tag heller för det funkar inte att ta nya tag en gång i veckan..Jag måste ta nya tag som räcker iallfall till nyår då jag förhoppninsvis kan börja fokusera på att hålla vikten stabil,  men hur f** ska jag få krafter till det då?
En funderingarnas kväll...
 
Hoppas ni haft en bra helg och kommer att få en ännu bättre vecka, Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0