Sundsvall

Ja i helgen har jag varit i sundsvall.
I fredags så var jag, mamma, pappa och storebror Linus och bowlade :) riktigt roligt och innan vi åkte hem så spelade jag och Linus biljard några gånger. Mamma vann bowlingen och Linus vann biljarden så det gick inte så bra för mig men det var inte det viktiga ;)
På lördag hjälpte jag pappa och köra skräp till soptippen på förmiddagen, pluggade lite mitt på dagen och på kvällen åkte jag till syrran som hade fest.  Jag hade tänkt att inte dricka så mycket men den planen gick inte så bra. Jag var nog fullast, vilket inte är vanlig, men de tre senaste festerna jag varit på så har det ju varit så, så jag kanske får vänja mig med det :P Och som ni kanske förstår så blev det inte alls mycket gjort i går. Var med min systerdotter på karate och på kvällen åkte jag en snabbis och hälsa på storebror och hans familj.
Nu sitter jag och ska försöka göra en dans som vi ska redovisa på onsdag, eller just nu letar jag musik vilket visat sig inte vara så lätt... 14.40 ska jag ta bussen mot stan för att sedan ta tåget till Gävle. Som vanligt med blandade känslor! Tur jag har kompisarna och hockeyträningarna där nere annars hade det varit riktigt svårt att motivera sig till att åka ner.
 
Nej nu är det bäst jag fortsätter leta låtar!
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0