Mycke nu :)

Det är mycket som händer nu och ingen är gladare för det än mig :) Har haft en hel del att göra i skolan och dessutom tränat, då finns inte så mycket tid över faktiskt. Igår klockan 4 skickade jg in min hemtenta och tog höstlov, så nu är det lov en vecka :) I går kväll kom amma och pappa hit och vi var ut och åt på en china resturang där de hade buffe, tror ni jag räknade kalorierna då? ;) Mamma och pappa kom ner för att de idag skulle åka vidare neröver och köpa en bil. Själv satte jag mig på bussen med laget mot leksand för seriematch nummer 2. Ännu en förlust efter straffar blev det... Tungt, så klart, men idag spelade vi riktigt bra :) När mamam och pappa köpt bilen så kom de och tittade på matchen och lämnade sedan bilen, som de åkte i ner,till mig så nu slipper jag åka buss till och från träningarna! Woho!!! UNDERBART! Funkade igentligen bra till träningarna men hem är det så drygt!
Imorgon kommer min storasyster och hennes två barn ner hit och hälsar på och de ska stanna tills på tisdag :D . Så då blir det nog inte mycket till tid över ;) Men det ska bli riktigt roligt! PÅ tisdag åker vi hem till sundsvall och jag ska jobba där ons & tors, längtar redan efter att få träffa alla barn :)
 
Nu ska jag se Music and lyrics och fika lite. Trevlig helg
 
You can do it!


Kommentarer
Anonym

Ibland får man ta en paus från allt som heter kalorier!

Svar: Ja absolut man måste släppa lite på det ibland, bara edt inte blir för ofta :)
Linn

2012-11-04 @ 01:08:42
heysam

Den förra kommentaren var skickad av mig haha, klickade fel!

2012-11-04 @ 01:08:57
URL: http://heysam.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0