What not to do!

Innan jag började skriva tänkte jag "nu ska jag sriva av mig lite". Loggade, öppnade sidan och kom sedan inte ens på en rubrik.
 
Jag kan unna mig det. Det är vad jag brukar tänka då jag äter något som jag egentligen inte borde. problemet är bara att den sanaste tiden har jag unnat mig hela tiden. Eller nej jag har inte lurat mig själv. inte kunnat hejda mig. Det har varit totalt kaos. I have been out of control!
För att ni ska förstå allvaret och resultatet av det:
 
Jag vägde mig idag.
 
Det var värre än jag trodde.
Jag har svikit mig själv.
Finns ingen ursäkt.
Vill egentligen inte skriva ut det,
Men måste nog se det.
Svart på vitt.
 
+6,7kg
 
Ja.
Nej inte okej.
Ville aldrig behöva se det igen.
Trodde aldrig jag skulle se det igen.
Tänker aldrig se det igen.
Känns i kropp och själ.
 
57 dagar kvar till nyår.
Jag kommer inte nå mitt stora mål på 52 kg på ett år men jag kan alltid komma närmre...
 
I can do it! I think.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
emma-isabella

Klart du kan!
Hejja hejja.
Massa peppkramar från mig :)

Svar: Tack så mycket!
Linn

2012-11-05 @ 00:24:45
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0