Gymmet

Nu har jag kommit igång igen :)
I morse gick jag till gymmet klockan 8 och köpte ett gym kort så nu blir det full fart med träning och allt igen. Nu ska det funka!
Det finns inga ursäkter för att äta en massa skräp som jag dessutom mår ordentligt dåligt av i både kropp och själ.
Imorgon har jag tvättid 9-12 så det blir att knata ner till gymmeet till klockan 7 så jag hinner träna innan dess. För på kvällen har jag hockeyträning så kan ju inte gå på gymmet mitt på dagen, för då orkar jag inte kvällen.
 
Jag tänker faktiskt gå och sova nu, God natt!
 
55 dagar kvar till nyår!
 
We can do it!
 
 


Kommentarer
Jasmin- mamma till Angelina

Härligt, gymmet är grymt peppande! Det svåraste tycker jag är att hålla mig borta från sötsakerna och även att jag tar för många portioner när jag egentligen är mätt... Mår ju inge bra av det som du säger. Du kommer att klara det för du är grymt duktig och viljestark, skickar massa pepp och styrka! :) Kram!

Svar: Ja sötsakerna lockande men för mig är det maten och smörgåsar som är det absolut värsta... Tack så mycket, det värmer <3
Linn

2012-11-07 @ 02:33:40
URL: http://jassisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0