En vanlig söndag

Idag har varit en bättre dag, kanske inte helt bra, men bättre! Har inte blivit några sötsaker men kanske någon smörgås för mycket... Jag vill gärna hålla mig helt från smörgåsarna men det luktar ju så gott! Har inte hänt så mycket idag, var och kollade på när syrrans dotter spelade fotbollsmatch i morse. Sen har vi satt upp nya förtältet på husvagnen för att se att det funkar :) Nu på kvällen har jag, syrran och hennes sambo varit på en promenad i 1 tim och 44 min, i lungt tempo. Härligt att äntligen komma ut igen :) Nu blir det lite tv tittande.

God natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0