Överraskning!

Jag hade en härlig födelsedag :) Satt och plugga med Maria på förmiddagen och vid 11 tiden ringde det plötsligt på porttelefonen, gick och svara. Det var min storasyster och hennes två barn som hade tagit tåget hit ner och kom och hälsa på :D Sen sov de över också :) Hade simning med skolan också och då passasde även syrran och barnen på att bada. Efter simmningen mötte vi upp Sofie och gick och åt på Monroes, hade inte varit där förut och jag kommer nog inte gå dit igen, var inte super bra direkt... Sen hade jag träning på kvällen. Kändes lite taskigt att aka då jag hade fått främande men hockey är ju det bästa jag vet, dessutom så kanske man inte får spela match om man inte tränar. Men jag tränade och blev också uttagen till dagens match :) Vi ska spela hemma emot Nora, som vi har spelat mot förut och då förlorade vi på straffar men denna gång vinner vi! Mamma och pappa är på väg ner nu, de ska se matchen sen ska vi ut och äta i kväll, lite sent födelsedagsfirande, sen ska de sova över :)
 
Hoppas ni får en bra helg :)
 
You can do it!
 
23 dagar kvar till nyår!


Kommentarer
Sofie

Surprise ;)

2012-12-09 @ 22:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0