Nyårsmålet!

Lite dålig uppdatering här nu men har lite mycket att tänka på just nu.
Mycket som händer och harmycket att göra i skolan dessutom. Har en redovisning, en tenta och ett examineradende badtillfälle till veckan men sen är det jullov, ett ganska långt jullov, ända till den 8 januari. Jag har inte vägt mig sen den 5e dec och tänker inte göra det de närmsta dagarna heller. HAr väldigt svårt att fokusera på både träning och mat just nu, så det har blivit mindre träning och mer mat och ja vi vet ju vad man får för resultat på vågen då. Nu är det snart nyår och det viktigaste tills dess är att vågen visar under 70, så det ska jag se till. Full fart igen på måndag, Jag vet, varför inte börja nu på en gång? Därför att jag vet att det inte funkar, har aldrig funkat att ta nya tag mitt i en helg så varför skulle det göra det nu. Så måndag är det som gäller. Det är ju inte så långt kvar till nyår nu och ska jag lyckas gäller det att kämpa, det komemr bli en kämpig jul men jag har bästa familjen som kommer hjälpa mig.
 
Trevlig helg!
 
You can do it!
 
16 dagar kvar till nyår! (Shit! det är nära nu!!!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0