God Jul <3

God jul på er, hoppas ni får en härlig jul :)
 
Jag har bestämt mig för att det inte gör något om jag inte når mitt viktmål till nyår, jag tänker njuta av julen och bara ha det bra. Jag måste ju ha något nytt nyårslöfte på nyår ;) Jag är så sjukt nöjd och stolt ändå över vad jag lyckats med i år. Har ju börjat fatta att det kanske var ganska bra gjort ;) Jag nådde inte mitt stora mål, so what? Jag har nått mitt största mål, att må bra :) Jag mår otroligt bra nu, jag har gått ner 42 kg på ett år, jag är hemma i Sundsvall hos familjen, det är jul och det är kärlek i luften... Kan man må annat än bra?
 
God jul!
 
You can do it!
 
8 dagar kvar till nyår!
 


Kommentarer
Sofie

Sjukt bra jobbat! Träningen tar vi igen senare :)

2012-12-23 @ 17:12:56
C

Så klokt tänkt av dig - nytt år = nya tag!

God jul & Gott nytt år!

Svar: Gott nytt år! Och tack så jätte mycket för ditt stöd under detta år :)
Linn

2012-12-23 @ 19:14:46
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Linda

Jag tycker det är klokt av dig att känna att du kan släppa lite på det. Du har ju inte misslyckats, bara flyttat målet! Det är det viktigaste. Vi misslyckas inte =D Kram på dig och gott nytt år!

Svar: Tack så mycket för alla dina fina komentarer, de har betytt mycket :)
Linn

2012-12-28 @ 13:27:53
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0