Ny runda =)

Det fortsätter att gå bra :) I morse gick jag en promenad på 2 tim, jag gick inte jätte fort men jag rörde ju på mig iallafall :)
Nu på eftermiddagen har jag varit ute på en joggintur. Gick först 1 km sen joggade jag 5.5 km. Jogging delen tog 36 min och det tycker jag är helt okej!  Speciellt med tanke på att jag inte brukar jogga mer än 4 km och det märktes, sista km gick det riktigt sakta. Men jag klarade det :) ´Jag hade en medelhastighet på 8,2 km/h men då är första km då jag gick också medräknad och den drar ju ner lite. Utan den hade jag nog en medlehastighet på ca 9 km/h. Det var dessutom en nu runda och det ska bli roligt att se hur mycket jag kan förbättra tiden :)
Har skött kcal intaget idag också, så ja det rullar på bra nu :) Jag hoppas på åtminstone -0.5 på vågen på måndag och fortsätter jag så här så ska det nog gå bra :D
 
Ha en trevlig kväll =)
 
You can do it!


Kommentarer
FitnessMe

Det låter ju strålande, heja heja! :-D

2012-08-26 @ 14:44:24
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0