Gävle :D

Wiho! Är nu hemma i Gävle igen och här för att stanna ett tag :D MIn syster skjutsade ner mig och alla mina saker förut idag. Men trots att det är otroligt skönt att var hemma igen kan jag inte låta bli att redan sakna Candie (våran hund). Hon är nu 13 år och, ja hundar blir ju inte så gammal, jag vill inte ens tänka tanken men jag måste nog räkna med att hon kommer att gå bort inom en inte allt för lång tid. Varje gång jag åker från Sundsvall så tänker jag att det kanske är sista gången jag ser henne, förstår ni hur svårt det är att åka då???
Men för övrigt är det härligt att vara här nere igen, jag har sankat allt från ensamhet till städning och matlagning. Att ta hand om sig själv. Låter som jag varit hemma och inte gjort något alls, så är det inte, men man blir ju lite lat när man kommer hem till mamma.
JAg kom ner gnska tidigt så jag har hunnit packa upp allt och grejjat på lite. Bland annat så har jag planterat om mina kaktusar (AJ!) Jag kanske inte har sagt det men jag gillar katusar och förutom två andra blommor så har jag bara kaktusar, Okej jag har bara ett jätte fönster så det är inte så många men 5 st har jag. Hellst skulle jag vilja ha en jätte stor kaktus men kanske om jag sköter om min så blir de tillslut stora :=) Stora kaktusar är ju ganska dyra...
 
Träning och mat har gått skit men nu lovar jag er och framförallt mig själv att i morgon är det full fart som gäller iallfall vad gäller kosten. Får se hur förskylningen känns i morgon, hoppas den är bättre så jag kan vara med på hockeyträningen i morgon. Jag hoppas verkligen att den är bättre så jag kan vara med, har missat 3 träningar nu och det känns inte alls bra kan jag lova! Känns som man hamnar ännu mer efter än vad man redan var.
 
Känner mig riktigt trött och seg idag så det blir nog en tidig kväll, God natt & sov gott!
 
You can do it!


Kommentarer
K

Ja, usch, det är så svårt när man är förkyld - man vill ju träna men vet att man inte får/kan. Se verkligen till att du känner dig bra innan du tar dig ut på isen, annars blir du ju bara sjukare. (om du bara är lite snorig dock brukar ju det kunna släppa)
Spelar du i Brynäs? :)

Svar: Ja som det känns nu så står jag över kvällens träning och satsar på att vara frisk till nästa vecka istället. Nej, jag spelar med Sanviken, har nog en bit kvar innan jag kan få möjlighet att spela med Brynäs ;)
Linn

2012-08-23 @ 06:36:03
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0