Förvirrat?

Dagens morgonpromenad var riktigt jobbig, till och med värre än igår! Kroppen verkar inte orka, kanske den behöver lite vila? Problemet är bara att jag inte vill vila! Jag vill träna som en tok för att nå mitt slut mål, jag vill vara klar med viktminskningen och bara kunna fokusera på att träna upp lite muskler. Jag är less på att banta, banta, banta. Jag vet, jag kommer ju så klart fortsätta då jag nått mitt mål men då ska jag ju hålla vikten så då kan jag äta lite mer än vad jag har gjort senaste halvåret iallafall. Hela tiden snurrar tankar om bantning i mitt huvud, speciellt nu på sommaren då jag inte har något annat för mig. När jag gick i skolan gick det bättre för då fick man tänka på annat då och då men nu är det bara bantning. Men jag har kommit fram till att jag glömmer dela med mig av mina tankar om bantningen och när jag sätter mig ner och ska försöka skriva om de så kan jag inte tänka alls. Det är när jag är ute och går som de flesta tankar komemr och man går och dagrömmer hela promenaden såjag glömmer nästan bort att gå. Ibland "vaknar" jag till och höjer tempot men efter en stund så går jag sakt igen! Men jag tror att dessa stunder som är fulla av förvirrande tankar är värd guld! Att bara få gå och inte bry sig om något annat än att sätta ena foten framför den andra, det är så skönt. Sen att jag tänker så mycket att jag blir förvirrad det bryr vi oss inte om! Det svåraste just nu är nog synen jag har på mig själv. Förut var jag den tjocka tjejen, vem är jag nu? Hur ser andra mig? Kanske jag ska gå ut på stan och träffa lite olika folk och sedan fråga de? Haha nej då men ibland känns det som att man skulle vilja det bara för att få veta.  Men nej, jag ska nog komma underfund med det också så småningom :)
 
För övrigt så har jag och mamma varit ute och handlat idag, Vi var på rusta och handla tvättmedel och sånt sen var vi på Stadium där jag köpte ett par korta träningsbyxor som jag kan ha under då jag spelar hockey. Efter det åkte vi till en lokal sportbutik och köpte ett par strumpor som jag också ska ha då jag spelar hockey :) Dyrt är det men bra blir det :D
Jag har bestämt mig för att vila ikväll och i morgon bitti, så att jag är någorlunda pigg i morgon kväll då det är ispremiär :) 
 
You can do it!
 


Kommentarer
FitnessMe

Ispremiär låter skoj, lycka till! :-)

2012-08-01 @ 17:12:40
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Linda

Lycka till imorgon!

Svar: Tack!
Linn

2012-08-02 @ 02:00:55
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0