Årets blötaste promenad!

I morse när jag var på promenad klarade jagmig undan regnet ganska bra, blev bara lite blöt av små droppet som kom då. Men på eftermiddagen när jag var ute så bestämde sig himmlen för att öppna sig och kasta allt regn som fanns där upp rakt på mig, elller ja det var så det kändes iallafall :P Hade kommit halvvägs då det började så det var ingen ide att vända. När jag väl kom hem var jag blöt rakt igenom. behövde inte vri ur jackan för det rann av den! Haha. Nu hoppas jag bara att skorna ska hinna torka tills i morgon bitti men jag tvivlar faktiskt på det!
 
I morgon är det invägningsdax! och nu ska vågen visa minus! Tror inte det blir så mycket minus men bara det är minus så är jag nöjd :) Är nästan så att jag vill gå och lägga mig och sova nu så att jag kan få kliva upp och väga mig snart, men då vaknar jag nog lite väl tidigt. Ska försöka vara vaken lite längre idag så jag slipper vakna så tidigt, dagarna blir så långa då!
 
Hörs i morgon bitti då jag vägt mig!
 
You can do it!


Kommentarer
K

Samma sak hade garanterat hänt mig och jag ville inte riskera min iPhone, så åkte faktiskt ner till gymmet och sprang där istället!! :)

2012-08-26 @ 20:56:52
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0