Seriestart

Glömde visst att skriv igår men så kan det gå ;) Men det var en bra mat och träningsdag, hade ingen skola utan var hemma o slappade :P
 
Idag har jag inte heller varit i skolan, mest slappat. Var ute på en promenad på morgonen 6,7 km. Det var ganska kallt då jag skulle gå så jag letade fram ett underställsom jag hade förra vintern och utan att tänka drog jag på mig detta.. Ja det var ju lite för stort! Byxorna gick ju bara inte att använda men tröjan stoppade jag in i byxorna så då gick det bra :P Det roliga vsr väll att jag absolut inte hade en tanke på att det kanske var för stort :P  Så kan det  gå! Har haft träning nu på kvällen också, den gick sådär.. Eftersom jag skurit ner på kcal antalet ganska rejält de sista dagarna så märks det ganska tydligt på träningarna. Men jag blev uttagen till lördagens seriepremiär i alla fall :D ska bli skit kul!
 
Nu måste jag sova, skola i morgon, God natt <3
 
 
You can do it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0