Confused...

Hej ag får ursäkta mina dåliga uppdateringar. Men det beror på att det går åt helvete nu... Jag vet inte vad jag ska skriva. Men jag kan ju alltid fösöka...
På något konstigt sätt så känns allt lite upp och ner nu. Det ända som känns som att det går bra nu är ishockeyn. Det är grymt roligt och hälst skulle jag vilja träna ishockey varje dag, men det går ju inte.
Jag äter alldeles för mycket och det är inte då och då utan hela tiden. Samtidigt som jag äter kan jag sitta och tänka att jag inte borde äta detta men ändå kan jag inte låta bli, ofta är det inte så gott heller... Jag äter bara för att äta och det är det som skrämmer mig. 
Varför kan man inte ha tillräcklig styrka för att bara bestämma sig att nu får det vara nog, och så låter man bli! Nej jag sitter och tänker att nu får det vara nog och så tar jag en tugga till! Sjukt, är vad det är...
Jag har funderat på om jag ska prata me någon om allt detta men för det första så vet jag vill eller behöver prata om och för det andra så vet jag inte med vem. Jag vet inte vad det är som gör mig så förvirrad men tänkte att om man pratar med någon så kanske man kan få en annan synvinkel på det hela. Jag har själklart personer jag kan prata med men vem vill jag prata med? det är den svåra frågan. Ibland funkar det att bara sätta sig ner och skriva lite, som jag gör nu, det får en att tänka efter, vad det egentligen är jag känner och hur jag mår. promenader brukar också funka för då finns tid för tankar, tänkte gå en promenad idag men då fick jag feber så blev liggandes i soffan framför ett antal filmer och då blir det inge tänkade alls! Jag kanske ska börja meditera ;)
 
Nu ska jag iallafall sova på saken.
 
God natt


Kommentarer
C

Styrkekram till dig!
Kämpa på :-D

Svar: Tack :)
Linn

2012-10-07 @ 21:05:53
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0