Mycke träning blir det...

Idag har varit en lång dag! Började med gym träning i morse, joggade 5.5 km och körde lite styrka i maskinerna. Sen hem, duscha, äta, sen till skolan där jag var hela eftermiddagen. Gick hem, bytte om, ut och jogga 3,7 km, slog mitt eget tidrekord :) Åt middag, duscha och sen iväg och kolla på hockey, Brynäs dam vs AIK, Brynäs vann :)
Det är så här dagarna ska se ut, mycket och göra, det gillar jag! Blir så jäkla less på att bara "vandra" runt här hemma. Går inte att vandra så mycket på 27 kvm så ni fårstår ju att man lessnar fort!
Imorgon blir det gymmet igen på morgonén, sen har jag tvättid 12-15 , blir väll kanske lite plugg också och sen på kvällen är det hockeyträning :)
 
Förresten så funderar jag på att springa tjejmilen nästa år, är det någon som gjort de som kan dela med sig av upplevelsen? Eller kanske är någon mer som tänker vara med?
 
 
You can do it!
 
41 dagar kvar till nyår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0