Jag vann :D

Jaa! Jag vann mot C, först att gå ner 5 kg blev jag, det trodde jag verkligen inte då jag startade tävlingen. 2 1/2 vecka tog det. Jag tänkte att han nog skulle ha det lätt att gå ner i vikt bara han kom igång. Nu vet ja att han inte kommit igång ordentligt, vilket jag hade hoppats, så hade han gjort det hade det nog blivit tuffare i tävlingen. 5 kg opå 2 1/2 vecka det är inte så dåligt de! Jag har märkt att jag ofta glömmer bort att tänka på vad jag åstadkommit, jag tänker hela tiden frammåt och glömmer att blicka bakåt och känna mig nöjd över det jag gjort. Jag är otroligt dålig på att ta åt mig då någon (eller jag själv för den delen) ger mig beröm av någon anledning. Jag kan säga till mig själv "Shit vad bra jobbat" men det händer aldrig att jag tar åt mig, varför är det så svårt? 

Nu ska jag göra mig klar och åka på jobbet, ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0