Hem igen :)

Anlednignen till att jag vilel dela med mig av hur det var innan (föregående inlägg) är för att jag ska tvingas tänka efter varför jag åt som jag gjorde och hur jag tänkte då. Men också för att det förmodligen finns fler som suttit/sitter i samma situation som jag var i då och kan det jag skriver och berättar hjälpa någon annan så är det helt klart värt det. Det finns så många tankar som man kan tappa bort om man inte tar reda på de, att skriva är ett utmärkt sätt för det :)
 
Ikväll tar jag tåget hem till Sundsvall igen, trots att det har varit skönt och roligt att vara här nere så ska det bli skönt att komma hem igen och komma in i rutinerna igen :) Föresten så har jag inte tränat sen i måndags för jag har fått skavsår på hälarna. Min vanliga träningskor är helt slut och jag tänkte prova med ett par andra jag hade hemma, det var en dålig ide, nu har jag två varande skavsår... Men jag hoppas på att kunna köpa ett par nya löpskor ganska snart.
Igår var jag och Sofie och träffade tränarna och några av tjejerna ur laget som vi ska spela hockey med i vinter. Känns bra att ha träffade de innan man kastar sig in i en träning. Till veckan kanske det blir isträning :D Till dess måste jag bara skaffa en hjälm, byxor behövde jag inte, de skulle vi få låna. Längtar!
 
You can do it!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0