Regn

Idag regnar det och det ska enligt smhi forstätta hela dagen, så det blir nog ingen promenad idag. Men jag har hockeyträning i kväll så det kan ju vara bra att vila lite inför den :) Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, Brukar vara så skönt att gå på promenaderna både för träningen och för att tiden ska gå! Jag kommer inte hinna få böckerna innan helgen heller så blir inge läsande heller... Instängd på 27 kvm, vad göra?
Jaja tiden lär väll gå... Hade hoppats på att jag skulle få studiemedlet från csn så jag kunde handla lite saker idag men nej inte det heller. Insåg nyss att jag glömt lämna studieförsägran på csn, gjorde det nu, så lär få vänta några dagar innan jag får de pengarna. Det ända positiva med det är att jag kommer ha pengarna kvar längre ;)
 
Ha en bra dag!
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0