Nytt delmålsdatum

Igentligen är det invägning idag men menstruation sätter stopp för det, eller ja väga mig kan jag ju göra endå men det är ju ingen ide då den kommer visa på massa plus!
Jag tror dock att vågen skulle visa aat jag står på samma plats ungefär som för en vecka sen. Nu har vikten stått still för långe så nu är det verkligen dags att ta tag i detta igen. Nu är verkligen bantningssemestern över. Jag har fortfarande som mål att gå ner 13-14 kg till innan nyår och ska jag hinna med det så är det verkligen dags att fokusera nu! 20 vecor har jag på mig vilket betyder att jag behöver gå ner 0,7 i veckan! Det låter orealistiskt att jag ska klara det men jag tänker inte ge upp. Jag ska kämpa för min egen skull, för att jag ska nå mitt mål.
Idag är det den 13 augusti och jag hade ett delmål till idag men som ni förstår så har jag inte nått det. Nytta datum för detta delmål blir 28 augusti, om två veckor. Anledningen till delmålsdatumet är att jag börjar skolan igen den 28 aug och då skulle det vara roligt att väga under 70 :)
 
Delmål vikt: 69,9 kg. 28 Augusti
Delmål BMI: 27.3
 
Jag måste också tänka på att nu när jag börjat spela hockey så kommer jag bygga muskler och muskler väger, men samtidigt har jag så pass mycket fett kvar så det ska nog gå att bli av med en hel del till!
Inatt drömde jag att jag vaknade och vägde 59.9 kg, en fantastisk känsla som jag hoppas kommer tillbaka då det verkligen händer.
 
Nu ska jag äta frukost. Ha en bra dag :D
You can do it!


Kommentarer
Linda

Jag tror ditt delmål är superbra! Jag håller tummarna för vikten till nyår! =D

2012-08-13 @ 12:28:57
URL: http://goingsmaller.blogg.se
Sofie

Delmålet är jätte bra :) du kommer klara det galant!

2012-08-13 @ 16:13:19
URL: http://www.sofieakerblom.blogg.se
C

Låter som om du har en bra planering ;-)

Kämpa på!

2012-08-15 @ 20:27:26
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
K

Gud vad jag är imponerad! Det krävs att man är otroligt stark och motiverad för att kunna klara av något sånt här som du har gjort!!
Tänk inte bara på att muskler väger, utan att de också är väldigt bra, då de förbränner mer! Men om du ska både gymma och träna kondition - se till att gymma först, så tömmer du energiförråden, så att du bränner mer av det du lagrat!
Ska bli kul att fortsätta läsa här!!

Svar: Tack så mycket och tack för tipsen! :)
Linn

2012-08-16 @ 08:07:40
URL: http://dentuffavagentillbaka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0